Talentvolle secretarieel medewerker (M/V)

Minimaal 24 uur per week

Wat houdt de Functie in:

  • het verwerken van inkomende en uitgaande post;
  • uitwerken van ingesproken dictaat, waaronder correspondentie, adviezen en processtukken;
  • bijhouden van de (digitale) agenda en termijnen;
  • het werken in en bijhouden van (digitale) dossiers;
  • telefonische contacten onderhouden met gerechtelijke instanties, cliënten en derden;
  • receptiewerkzaamheden.

Dit ben jij:

  • je opleiding is minimaal HAVO-/MBO-niveau aangevuld met een secretariële opleiding;
  • ervaring in de advocatuur is een pré;
  • je kunt uitstekend overweg met de gebruikelijke softwareprogramma’s zoals Word en Excel en ervaring met Basenet is een pré;
  • uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift (de Duitse en/of Franse taal is een pré);
  • je bent stressbestendig en past je gemakkelijk aan indien ad hoc situaties zich voordoen;
  • je bent integer en gaat op zorgvuldige wijze met vertrouwelijke informatie om;
  • je bent proactief, flexibel en accuraat in je manier van werken;
  • je bent dienstverlenend en klantgericht ingesteld;
  • je hebt geen 9-tot-5-mentaliteit.

Wij bieden jou:

  • een halfjaarcontract met uitzicht op een vast dienstverband;
  • 25 vakantiedagen op basis van een fulltime dienstverband alsmede een tweetal extra vrije dagen;
  • een prettige werksfeer in een moderne werkomgeving, met goede arbeidsvoorwaarden.
  • een reiskostenvergoeding;
  • een premievrij pensioenplan;
  • een vitaliteitsplan en iedere week vers fruit op kantoor;
  • jaarlijks vele leuke activiteiten, waaronder een personeelsdag, kantooretentje, vrijdagmiddagborrel, kerstborrel en een kerstgeschenk.

Hebben we jouw interesse gewekt? Mail of stuur dan je sollicitatiebrief met CV naar:

TRC Advocaten B.V.
T.a.v. mevrouw mr. G.G.J. van Kooten
Postbus 153
5500 AD  VELDHOVEN
E-mail: g.vankooten@trc-advocaten.nl